maandag 5 december 2016

Eventjes geleden....

Ik zie dat het eventjes geleden is dat ik iets op mijn blog heb geplaats. Er zijn heel wat makkelijke excuses om mij achter te verschuilen......maar dat ga ik nu eens niet doen.
Gewoon geen zin om iets te posten. Er is daar op zich toch niets mis mee.


In een van mijn eerdere berichten had ik het al over de most wonderful time of the year.
Vrijdag heb ik mijn kerstboom gezet. Ik kon het niet laten. De donkere dagen, de koude 's morgens wel deze vraagden gewoon naar de kerstsfeer. De vele lichtjes die branden, de kaarsjes, enz. Alles in huis om een gezellige sfeer te maken. Dat probeer ik toch.


Op de kast de eerste kerstdecoratie geplaatst.
Wat waren de gezichtjes van de kids goud waard toen ze thuis kwamen van school. Och mama de lichtjes..... en heb je de boom ook al geplaatst of mogen we helpen.


Op de kast staan er 3 piramides met lichtjes in donker bruin en een 2 tal beeldjes. Deze heb ik vorig jaar in de Kringwinkel gekocht en bij ons een 2de leven gegeven. Soms kan je daar echt leuke dingen vinden. Op de hoek van de kast zit de Kerstman. Dit alles is afgewerkt met witte boa's en kaarsen.



Onze boom staat naast de onze televisie. Als we dan 's avonds in de zetel zitten hebben we de gezellige sfeer dicht bij ons. Dit jaar heb ik wat nieuwe decoratie gekocht. Meestal is onze boom versierd met een aantal ballen en heel veel poppetjes en figuurtjes. Voor mensen die graag zo'n decoratie hebben is de winkel Kate Wohlfahrt te Brugge een paradijs. (www.wohlfahrt.com).


Maar dit jaar wou ik eens iets anders.

Het is een boom geworden vol met ballen in oud roze, beige, crème, roze zowel mat en glanzende uitvoering.
Afgewerkt met wat bloemen.

Een warme kleur ( LED-lichtjes)van lichtjes en geen slingers maar boa's in het roze.
In de top zit er een grote vlinder.




Toen mijn man de nieuwe aankopen zag had hij zo iets van och neen roze, maar toen hij het resultaat zag vond hij het wel iets hebben. Wel ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel trots ben op het resultaat.



Voor degene onder ons die nog aan de kerstdecoratie moet beginnen heel veel plezier met het decoreren ervan!!!!! Laat gerust reactie of foto's na.

Liefs,

Ann







Geen opmerkingen:

Een reactie posten