woensdag 23 november 2016

Welkom

Een blog......

Tegenwoordig zijn er zoveel blogs. Iedereen kent wel iemand die er eentje heeft. Na lang twijfelen heb ik beslist om een blog bij te houden.
Voor mij is het eerder als een dagboek. Lekker kunnen vertellen wat ik wil. Ook zie ik het als een zoektocht naar mezelf.

Wat maakt een mens gelukkig? Zo cliché maar voor iedereen anders in te vullen.
Wat de zal de blog geven geen idee. Ik zal wel zien naar wat het zal leiden.

Alvast welkom aan iedereen die mijn blog wil lezen.

Veel blogplezier.

Ann

2 opmerkingen:

  1. Welkom op Blogger! Het begin is alvast lovend. Tof geschreven. Benieuwd naar meer. En misschien moet ik ook eens weer wat meer aandacht geven aan mijn blog...is al zolang geleden.
    Veel succes en schrijfgenot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nancy, bedankt voor het leuke commentaar. zal mijn best doen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen